Bokfemman - valfritt

Jag skriver den sista bokfemman med en tår rinnande nerför kinden. Det har varit roligt, inte bara att skriva dem utan även att få läsa alla andras bokfemmor. Men ack, nu kommer inga fler... *snyft*
Ett klurigt tema detta. Svårare än man trodde att komma på något. Men okej, klaga om ni vill men då skriver jag fem böcker som ligger och väntar på att jag ska börja läsa dem. (Detta innebär dessutom att jag inte skriver något om dem, ni får helt enkelt vänta på respektive recensioner.)

Kitty Goes to Washington av Carrie Vaughn
andra delen i serien Kitty.

Ismarkens krona
av Stuart Hill
första delen i Krönikan om Ismark.

Eragon
av Christopher Paolini
första delen i Eragon.

Mellan två världar
av Raymond E. Feist
andra delen i Kriget om rämnan.

Älvornas kamp
av Herbie Brennan
första delen i Faerie Wars. (Vet ironiskt nog inte seriens namn på svenska.)

Jag borde redan ha läst dessa böcker, men istället har jag köpt nya böcker och läst... När sommaren är slut ska dessa vara utlästa! (Senast.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0