Äntligen!

Kalla mig barnslig om ni vill, men jag tycker faktiskt det är roligt. Tjänar ju lite extra dessutom. ^^
Mina syskon tycker om det och jag köper alltid själv oxå. Fast detta blir nog sista trots allt, fyller ju faktiskt 19 så t.o.m. jag börjar känna mig lite för vuxen nu.
Men vad snackar hon om då? Jo, jag har fått hem min Pandakatalog! *skrattar* Det är liknande princip som med jultidningar. Fast det är WWF som håller i det och delar av pengarna går till räddningen av djur, det här året Jättepandan. Pandakatalogen innehåller dessutom andra saker än jultidningarna, exempelvis termos, badlakan, väskor, godis, ljuslyktor etc.
Låter nästan som om jag försöker få er att handla ju! Vem vet, det kanske jag försöker. *skrattar*
Här ser ni iaf hur katalogen ser ut;


Kommentarer
Postat av: Angelika V

Men bra att du gör något för djuren :)

2008-08-28 @ 16:56:23
URL: http://vaala.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

Angelika: Ja, känns roligt att vara delaktig i räddningen av utrotningshotade djur. :)

2008-08-28 @ 17:43:13
Postat av: Ango

Inte alls barnsligt! De har jättefina saker i WWF-katalogen.

Dessutom är det väl kul att någon säljer annat än bara jultidningar eller hur?



Kram

/Ango

2008-09-06 @ 09:09:21
URL: http://bokfilm.blogspot.com
Postat av: Snöfrid

Ango: Jo, det blir ju så extremt mkt jultidningar. Här har dessutom nästan varje hushåll barn och nästan varenda en säljer jultidningar... det blir bara jobbigt i längden.

2008-09-06 @ 17:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0