Mårten Sandén

Ni vet de små tidningsartade "smygläsarna" (forstod ni vad jag menade..?).
Jag hittade en i bokhandeln häromdagen! Däri kunde jag smygläsa Mårten Sandéns nya bok Den femte systern. Den beskrivs som en "unik blodisande skräckdeckare... dåtid möter nutid, ung flicka möter uråldrig ondska, stenar blöder, vättar attackerar och en liten ofödd bebis kan utlösa domedagen."
Kände iaf direkt att denna måste jag läsa! Boken utkommer den 1 september så jag behöver inte vänta så länge.
Men det slog mig faktiskt att jag aldrig har läst nåt av den här författaren. Hur kunde jag missa honom? Måste försöka åtgärda det problemet snarast möjligt!
Är det några som har läst hans böcker och kan tala om ifall jag borde läsa dem i utgivningsordningen? Eller funkar vilken ordning som helst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0