Fem senaste

Var inne i en bokhandel häromdagen och köpte fyra "nya" böcker till min samling. Kan låna och läsa ibland men vill helst köpa dem, då kan man läsa dem i sin egen takt och dessutom läsa om dem utan att behöva gå och låna dem igen.
Magikerns lärling - Raymond E. Feist
första delen i Kriget om rämnan. (läser just nu)
Mellan två världar - Raymond E. Feist
andra delen i Kriget om rämnan.
Tronföljaren - Raymond E. Feist
sjunde delen i Kriget om rämnan.
Skuggan växer - Robert Jordan
sjunde delen i Sagan om Drakens återkomst.

Har dessutom precis beställt en bok från SF-Bokhandeln.
Kitty and The Midnight Hour - Carrie Vaughn
första delen i Kitty.

Detta var mina fem senast inköpta fantasy. Säg gärna till om ni vill att jag ska recensera böckerna efter att jag läst dem. :)


"Att läsa en bok för första gången är som att finna en ny vän; att läsa om den är som att återse en gammal bekant"
>kinesiskt ordspråk<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0