Var hälsad främling

Välkommen till Zirathi!

Är denna blogg nåt för dig?
Man försvinner in i en helt annan värld, en värld fylld med de mest häpnadsväckande varelser. Enhörningar som strövar fritt på de öppna slätterna, drakar svävande högt i det blå med ögon likt smaragder eller varför int trollkarlar och häxor vilka med den enklaste handrörelse kan få ett helt slott att försvinna i tomma intet!
Känner du igen detta? Kanske är en av dina högsta drömmar, likt för många av oss andra, att få rida en väldig eldsprutande drake likt Saphira (Eragon). Isf har du hamnat rätt. Denna blogg är speciellt riktad till alla fantasyfreakz därute och du är absolut en av dem.
Jag är ett stort freak gällande fantasy och tycker att det finns alldeles för få sidor för oss ute på den stora spindels nät. Så jag beslöt mig helt enkelt för att göra denna blogg.
Tyvärr måste jag även erkänna att jag är ganska ny på "bloggområdet" men jag ska göra så gott jag kan. Jag är int fullt säker på än hur denna blogg kommer utvecklas, men jag hoppas det blir många läsare såväl som skrivare. Alla är välkomna att skriva kommentarer om vad som helst, bara det passar in under ämnet fantasy på ett eller annat sätt. Jag kollar in på bloggen nästan varje dag och svarar på frågor, skriver inlägg m.m. Kom gärna med idéer. Vill verkligen se denna blogg blomstra av magi!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag gillar fantay,har sett alla sagan om ringen-filmerna,läste boken för många år sen,så jag blev glatt överraskad när det blev film.
Pirates of caribia är också en favorit..Vi är nog lite av fantasyfreaks hela familjen.Först ser vi filmerna på bio,sen köper vi dvd:n och ser det om igen där hemma.
Är vi galna?Nä,Isåfall skönt galna...

2008-01-14 @ 08:44:44
URL: http://mormormorsan.bloggpace.se
Postat av: Snöfrid

Susanne:
Wow! Låter häftigt när hela familjen är fantasyfreakz. I min familj är det tyvärr bara jag... :P

2008-01-14 @ 12:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0