Böcker A-Ö: femte bokstaven

Femte bokstaven ut är S.

Skriet från vildmarken
av Jack London
En av mina absoluta favoriter. Jag har hittills inte läst nån bok som frambringar så många känslor inom mig som denna. Den fick mig både att skratta, hålla andan av rädsla och gråta.

Sharon Sala
För deckaren som fick mig att titta över axeln när jag var ensam ute, Spår i snön.

Skönheten
Jag har alltid älskat Skönheten och Odjuret. Hon blev nån jag kunde känna igen mig själv i antar jag. Tittade faktiskt på filmen för ungefär en vecka sen. ^^


Se "hela" utmaningen hos Malin

Kommentarer
Postat av: Bokmania/Ivana

Gillar ditt val, särskilt Skriet från vildmarken och Skönheten.

2008-07-24 @ 16:23:37
URL: http://bokmania.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0