Burr...

Kom hem från Italien inatt, runt halv två. Vi hade omkring 38 grader, luften var stillastående och gassande solsken. Att komma hem till ett 18 gradigt Sverige med regn får en att frysa...
Men det har varit väldigt roligt och skönt även om jag hade uppskattat lite svalare temperatur. Svetten rann bokstavligt talat om mig, inte såå mysigt. ^^
Jag är ganska trött fortfarande och ska försöka plocka in alla prylar/kläder jag hade med mig plus det jag köpte. Kommer bokrecensioner lite senare. Kanske ikväll, får se.
Av ren nyfikenhet kollade jag om det var några fler som läste böcker på resan (åkte bussresa) och det var det! Såg lustigt nog bara kvinnor med böcker.
Här är de titlar och författare jag lyckades knycka.

Av kött och blod av John Harvey

Ett fall för Frost
av R.D. Wingfield

Italienska skor
av Henning Mankell

Grå själar
av Philippe Claudel

Studio sex
av Liza Marklund

Fann det väldigt underligt att inga män läste...
Jag har inte läst nån av ovanstående böcker. Nån annan som har det? Borde jag kanske läsa nån/några av dem?


Kommentarer
Postat av: Angelika V

Välkommen hem!

2008-06-30 @ 18:12:28
URL: http://vaala.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

Angelika: Tack :D ^^

2008-06-30 @ 18:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0