Vad blir det för mat?

Jag ska börja ta hand om matlagningen här hemma, men jag hittar inga roliga recept. Pastagratäng och ugnsstekt falukorv är väldigt gott men det kan ju bli lite tragiskt efter ett par dagar.
Har ni några tips på recept? Eran favoritmaträtt kanske? Skirv gärna och berätta för mig! Ni kan antingen skriva ner dem här i kommentarer eller till min mailadress: [email protected]
Jag uppskattar självklart om jag kan få hela receptet och inte bara namnet på maträtten.

Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: Angelika Vaala

Tja, jag har bara vegetariska recept och det kanske du inte är så intresserad av, men en jättebra sida där jag jämt loggar in när jag behöver idéer är: http://recept.nu/



Rekommenderas!

2008-06-10 @ 12:59:31
URL: http://vaala.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

Angelica: Nja, jag är inte så förtjust i frukt och grönt över huvudtaget ^^ Men tack för länken! :)

2008-06-11 @ 14:14:29
Postat av: Pi

arla.se har världens enklaste och bästa recept. Och de har hur många som helst!!! Jätteenkla och bra sökfunktioner också.

Jag rekommenderar lingongryta och strimmelgryta.

2008-06-11 @ 14:48:42
Postat av: Snöfrid

Pi: Tack för tipsen! :) Ska ta och kika in på sidan nu

2008-06-11 @ 16:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0