Det närmar sig avresa...

Som ni säkert har märkt vid det här laget så har int jag skrivit några recensioner än denna månad, och ja det beror på att jag int har läst ut en endaste bok sen senast.
Känns verkligen tråkigt, men jag har haft så väldigt mycket skolarbete att göra just nu. Skulle bli klar med ett projektarbete, plugga till två stora prov i matematik och fysik samt mycket mer. På fredag den 21 mars (om det int blir på lördagmorgonen) åker jag och min familj ner till Göteborg där jag ska på herrarnas final i konståknings-VM på lördagen den 22 mars. Ska bli jätteroligt! Sen direkt efteråt på lördagkvällen åker vi vidare ner till Danmark, där vi stannar tills på tisdag den 25 mars då vi åker hem igen. Men förhoppningsvis så kommer jag väl lyckas läsa ut åtminstone en bok under tiden.
Resten av lovet tillbringar man troligtvis hemma. Får se om det blir så mycket läsande då, skulle vara skönt att komma ut och läsa i solskenet men när man bor på en "gård" full av härjande ungar i olika åldrar, alla dock yngre än mig, så är det int alltid så lockande att ens öppna fönstret.
Men får som sagt se hur det blir med läsandet den här månaden. Hoppas iaf på minst en bok. *s*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0