Bok & Bibliotek

Den 25-28 september är den årliga bokmässan i Göteborg!

Jag hoppas innerligt att jag kan gå den här gången. Har aldrig varit där tidigare. Jag bor en bit ifrån och vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit, men det får jag väl försöka lösa i år då. Måste bara få åka! Nu när man gått ut gymnasiet oxå så blir det förhoppningsvis lite enklare. Inget krångel med att ta ledigt från skolan eller sjukanmäla sig menar jag. ^^
Men vad säger ni, nån mer som ska dit? Vet att Erika ska dit då jag blev påmind om mässan tack vare hennes inlägg. Tack såå mycket Erika!
Om ni har varit där tidigare så är ni mer än välkomna att berätta hur det var. Jag är väldigt nyfiken.
Hoppas iaf som sagt att jag ska lyckas ta mig dit och självklart att det isf blir roligt. Kanske ses där, vem vet. ;)

Bok & Bibliotek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0