Böcker och snö

När jag gick ut för att hämta posten imorse så visade sig att det hade snöat inatt! Helt glistrande vitt överallt! Så lycklig jag kände mig. Hoppas nu bara att det kommer ligga kvar och kanske komma ännu mera fram till jul. Jag skulle så gärna vilja se en äkta vit julafton det här året, inget slaskväder tack!
Förresten, kan ni gissa vad jag fann i brevlådan? Två paket adresserade till mig! Mina två recensionsex. varav den ena visade sig vara väldans tung. Det blev lite klurigt att få med sig all post in. Böckerna jag fick var följande;
På ödets vingar av Julia Sandström
Krigarhjärta
av Henrik Larsson
Jag tackar och niger för dessa recensionsex. Bonnier Carlsen. Nu ska här läsas och stickas... och lyssnas på julmusik!

Kommentarer
Postat av: Angelika V

Mm, det är så härligt med snö, blir så vackert! Här har det också snöat, hela förmiddan och en bit in på eftermiddan, men det är ändå inte så tjockt lager. Men sån skillnad det blir ändå!

Kram!

2008-11-24 @ 17:42:13
URL: http://mrsewenson.blogspot.com/
Postat av: c@trin

Så trött på snön redan. klarar mig utan just nu. Bara kallt! Huh huttrar o ryser. Har lagt ner min blogg, ska dock ta upp den igen framöver. ha det bäst! Kramar

2008-11-25 @ 19:12:01
Postat av: Lotta

Jag har försökt få tag på recensionsex en gång, men det gick ingevidare - har du några tips eller knep du kan dela med dig? Jag ber kanske inte tillräckligt snällt? :P

2008-11-26 @ 04:12:44
URL: http://deliquate.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

Angelika: Ja, visst blir det. Känns verkligen att det är vinter nu! :)



c@trin: Men lilla storasyster ;P så kallt är det inte, jättehärligt med kyla och snö!



Lotta: Jag använder en "mall" när jag frågar. Har den på mitt mailkonto, kan maila över den till dig. ;)

2008-11-26 @ 13:04:05
Postat av: naba

kan du oxå skícka mejler till mig?!

skulle vara jätte tacksam!

2011-03-12 @ 16:27:00
URL: http://www.booksarelifes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0