Kulturfyran - julklappar & lite annat

"Originalet" hittar ni här


1. Så klart vi önskar oss hårda julklappar, eller hur? Vilken bok önskar du dig i julklapp?

Det är många. De jag saknar av David Eddings böcker, The Séance av John Harwood osv. Fast jag brukar inte få några direkta böcker i julklapp, jag anses ha tillräckligt... men har iaf övertalat min farsa att ge mig tredje delen av Vargbröder.


2. Idag kom provtrycket för den första t-shirt jag tagit fram för Kulturbloggen. Jag är sådan där som gillar att ha t-shirts med olika tryck. Jag har t-shirts med Depeche Mode, Van Morrison, Patti Smith och Leonard Cohen. Vem vill du ha på bild på en t-shirt?

Jag har en massa t-shirts med bl.a. Madonna, Guns n Roses, Kizz, Nightwish och en bild av Luis Royo. Men nån mer jag vill ha... förutom fler artister så skulle jag vilja ha t-shirts med drakar!


3. När jag beställde t-shirt med Kulturbloggen på kunde jag beställa en keps också. Men jag avstod. Keps är för mig rätt omodernt. Vad tycker du? Vilket plagg tar du bara inte på dig?

Personligen älskar jag keps, har alltid använt det. Plagg jag aldrig skulle ta på mig/ta i med tång ens är stringtrosor, manchesterbyxor, brunt överhuvudtaget eller lack. Det är vad jag kommer på. Inga ljusa pastellfärger eller så heller.


4. Om du önskar dig ett mjukt paket, blir det då en t-shirt? Eller vad blir det?

Bra fråga... kanske en mössa så jag slipper frysa om öronen. Annars uppskattar nog de flesta om de slipper köpa mjuka paket till mig då jag klär mig ganska alternativt s.a.s. ^^


  

Haha, den här kulturfyran avslöjar en del av min stil ser jag... flera av er kan nog börja gissa hur den ser ut...


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag gissar att du är en goth-tjej! =)

2008-11-15 @ 18:47:24
URL: http://www.boktimmen.blogspot.com
Postat av: Fia

Eller punkrocker... Jag är inte så haj på dessa stilar så jag blandar friskt...

2008-11-15 @ 18:48:21
URL: http://www.boktimmen.blogspot.com
Postat av: Snöfrid

Fia: Haha, rätt på första! ;) ^^

2008-11-17 @ 00:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0