Bokmässan

Igår var jag alltså på bokmässa för första gången. Fy, vad folk! Men oj, vad roligt! Har bestämt mig för att åka nästa år oxå. Då ska jag ha med mig lite mer pengar. ^^

Här kommer iaf vad jag köpte;
Fullmetal Alchemist del 1 och 2
Science Fiction-bokhandeln
Naruto del 1 och 2
Science Fiction-bokhandeln
One Piece del 1
Science Fiction-bokhandeln
Odd and the Frost Giants
av Neil Gaiman
the English Bookshop
Arkitektritade hus från hela världen

Övriga saker;
Memoklämma
nici
Shoppingkasse
nici
Affisch
Japan Shop

Morsan var på bokmässan i fredags (fick genom jobbet) och köpte då de fyra första delarna i Klanen Otori till mig!
Men som sagt, nästa år tar jag med mig mer pengar och riktigt shoppar loss! ;)

Kommentarer
Postat av: Ann

Har endast läst den första boken av Lian Hearn, men blev otroligt förälskad. De övriga pocketarna har jag på min Önskelista på bokus.

2008-09-28 @ 14:16:26
URL: http://annbookworm.wordpress.com/
Postat av: Snöfrid

Ann: De har legat högt på min önskelista ett tag nu så jag blev verkligen lycklig! Härligt att veta att du gillade den så mycket, då vågar jag hoppas extra mycket på dem. ;)

2008-09-28 @ 14:24:00
Postat av: c@trin

låter som att du haft kul. roligt att du kom iväg. brev på g! kramar

2008-09-29 @ 19:31:29
Postat av: Snöfrid

c@trin: Japp, det var superroligt! :) Yey! Brev! dansar glädjedans ^^

2008-09-29 @ 20:45:36
Postat av: Lotta

Älskar Nici! Sagan om Klanen Otori är riktigt bra, men jag har inte läst de två sista - som jag vet kommer sabba det perfekta slut som bok nummer 3 gav.

Var det så billigt på mässan som det lät? Vad fick du ge för böckerna du skaffade? Kram

2008-09-30 @ 19:17:14
URL: http://deliquate.blogg.se/manekineko
Postat av: Snöfrid

Lotta: Ah! Om folk fortsätter tala om hur bra de böckerna är så kommer jag inte kunna hålla mig från att börja läsa dem! Å jag har ju flera andra att läsa ut först... ^^'

Ja, det var verkligen billigt på mässan. Manga kostade 20:- styck, Neil Gaimans bok gav jag 15:- för (fast den är ganska tunn), Arkitektritade hus kostade 98:- (999 sidor) och i övrigt låg pocket på 30:- max. ;) Åk dit nästa år Lotta! ^_^

2008-09-30 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0