Listat

Hittade den här hos Malin och eftersom jag ändå inte har nåt bättre för mig...


Vilken svordom använder du mest? Fuck(ing Arnold), kussen som smittat mig

Äger du en iPod? Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Inget just nu

Hur många resväskor äger du? En mellanstor "hund", alltså med långt handtag och två hjul...

Använder du flip-flops? Japp

Var köper du dina matvaror ifrån? Olika, MAXI, City Gross, Lidl osv.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Kan inte säga helt säkert, men jag tror nog det

Vilken var den senaste filmen du såg? Zatoichi

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ingen aning, en bok kanske

Har någon någonsin kallat dig lat? Tror inte det finns nån som inte kallat mig lat, haha!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Sturm und Drang Learning to Rock

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Har inga favoriter, men är ganska besatt av T.M. Revolution för tillfället

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Det skriver jag väl inte här heller!

När var senast någon stötte på dig? Ingen aning, har nån stött på mig... tror faktiskt inte jag skulle märka det, hehe...

Vad åt du till middag senast? Blodpudding och bacon med jordgubbssylt och vispgrädde

Använder du huvtröjor? Ett av mina favoritplagg, så ja!

Kan du vissla? Nja, någorlunda

Vem var den senaste som ringde dig? Farsan

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? På ett äkta, stort tivoli så är typ sagotunneln och spöktunneln det ändå jag åker. Annars åker jag inget sånt, mår illa och finner det roligare att titta på alla idioter andra idioter

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Vet inte, bryr mig inte längre

Vilket riktnummer befinner du dig i? 013

Tittade du på tecknat när du var liten? Japp

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Beror på vad man menar med köpcentrum. Närmaste ICA är rätt skruttig

Hur många syskon har du? Två

Är du blyg inför det motsatta könet? Inte mer än jag är inför alla människor

Vilken film kan du alla replikerna till? Oj, hm... kan Catwomen ganska bra. Annars blir det farsen Hemlighuset med Stefan och Krister, den kan jag rabbla utantill

Äger du några band t-shirts? Självklart; Kizz, Nightwish, Guns n' Roses, Madonna (och en gammal AQUA)

När flög du senast? Aldrig flugit

Hur många stolar står kring ditt köksbord? Sex stycken

Läser du för skojs skull? Jaa... finns det nån annan anledning?

Pratar du några andra språk? Engelska och tyska, kan säga några meningar och fraser på japanska

Diskar du din egen disk? Ja

Har du gråtit offentligt? När jag var liten, ja

Har du en stationär dator eller en laptop? Både och

Försöker du alltid lära dig nya saker? Bara om jag anser det roligt/användbart

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatuering, men är rädd för nålar...

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Om han bokstavligt talat bjudit ut mig, annars så gör det ingen skillnad

Kan du kasta macka? Japp

Har du någonsin varit på Jamaica? Nix

Vad har du med dig in på bion? Godis/popcorn och läsk

Vem var din favoritlärare och varför? Det var ett himla tjatande om favoriter... kanske min fysiklärare på gymnasiet, det hände alltid roliga saker på hans lektioner som när han hällde ut över en liter vatten på golvet eller när han sköt hål i papperskorgen *skrattar*

Har du dejtat någon av en annan religion? Nej

Vad har du för väder? Klart, lite småkyligt

Har du en blogg? Måste jag verkligen svara på det...

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Favoriter igen... hade nog inget

Gillar du att flyga? Skulle inte tro det

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Självsäkerhet!

När sov du senast på golvet? När jag var runt tio eller nåt och gick på scouterna, om det inte räknas att ligga och vila på stengolvet i skolkorridoren då, haha!

Vilken är din favoritdrink? Beror väl på vad man menar med drink... läsk, om man menar allt drickbart. Om det ska blandas så blir det nog vodka och sprite (blandat), fast det är snarare en grogg

Gillar du din boende-situation? Nä, typ varenda granne har ju barn!

Vilken är din mammas hemstad? Linköping

Din pappas hemstad? Tror det är samma, men han har flyttat en del så jag kanske har fel...

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Fyra, kanske

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Inte precis

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Satt oftast och dagdrömde, så nej inte direkt

Vilken är din favoritfrukt? Bigarråer

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Absolut INTE

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19 år

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Oftast, tyvärr

Tror du på liv på andra planeter? Farsan påstår sig ju komma från en...

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Farsan

Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på Gud...

Vad var det senaste du åt? Baconsnacks

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Beror på

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Farsan hade en snäll tant när han var liten som han brukade gå till, är döpt efter henne

Gillar du senap? Nej

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Varför råkar jag ut för sånt här?" eller "Måste allting jämt gå åt skogen för mig?"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Selene från Underworld

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej

Tycker du om att krama folk? Nä, det kan jag väl inte påstå

Skulle du säga att du är trendig? Vet inte, kanske/kanske inte

Äger du en digitalkamera? Nej, men mina föräldrar gör det

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Pink

Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Om jag kommer ihåg det

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Den otroliga vandringen lockade fram en tår

Tycker du att du är attraktiv? Antar det, inget jag brukar fundera över

Vad är du allergisk mot? Inte precis allergisk, men överkänslig mot rätt mycket

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Det kan väl inte jag veta heller

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Låt mig se, hm... er alla! Känn er utmanade, haha!


Kommentarer
Postat av: boksnoken

Åh, lyssnar du på Sturm und Drang? De kommer från min hemstad :-).

2008-09-11 @ 20:47:46
URL: http://boksnoken.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

boksnoken: Va häftigt! Har en singelskiva och deras album, de är såå bra. ;D

2008-09-11 @ 21:04:23
Postat av: boksnoken

De är duktiga killar! I somras när vi var i min hemstad och var ute och åt på en restaurang med uteterass så satt sångaren André Linman vid ett bord och hängde :-). Hans pappa är i min ålder, hängde mycket ute på krogen samtidigt som mej. Han spelade ofta på ett ställe där jag tillbringade många av mina lördagskvällar :-).

2008-09-11 @ 21:21:19
URL: http://boksnoken.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

boksnoken: Uhh, så ni är nästan kompisar då? ;) skrattar Skulle vara häftigt att träffa dem, fast vete tusan vad man skulle säga...

2008-09-11 @ 21:25:33
Postat av: boksnoken

Haha, nä inte kompisar direkt ;-). Mer så att jag vet vem dom är men dom har ingen aning om vem jag är :-D. Men det är lite kul att Linman jr blivit en riktig kändis :-). Från min lilla stad! Jag är säker på att hans pappa är stolt över honom.

2008-09-11 @ 21:37:24
URL: http://boksnoken.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

boksnoken: Ja, det är han säkert. :) Låter dessutom som om fler än hans farsa är stolt över honom. ^^

2008-09-11 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0