Bokmässan - 2009

Äntligen bestämt! Jag ska dit! Jippi! :)
Lördag den 26 september ska jag irra runt bland en massa böcker och riktigt njuta! Ska bli jätteroligt!

Jag har ärligt talat ingen koll på vilka utställare som kommer vara där i år. Men det gör bara det hela mer spännande tycker jag. ^^ Men om ni vet någon monter som ni anser att jag borde besöka så får ni gärna tipsa mig. Ska då göra mitt bästa för att hitta den.

Finns det fler som ska dit? Har ni några montrar/utställare som ni bara måste besöka?


Kommentarer
Postat av: Marie

jag ska :P ska kika på lärarförbundet,lärarnas riksförbund samt allt med serier att göra :D

2009-09-06 @ 01:03:54
URL: http://pedagogiskt.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

Marie: Wow, det lät väldigt... arbetsmässigt :P Men trevligt iaf! :)

2009-09-06 @ 10:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0