Julshopping i Stockholm

Ja, idag var jag och morsan och julshoppade i huvudstaden... dock hann vi inte med själva julmarknaden. Ironiskt.
Men vi hade roligt och shoppade en del annat. Jag tror jag lyckades dra runt min morsa i nästan varenda butik med alternativ stil som finns längs med Drottninggatan och Hötorget. Men hon såg faktiskt ut att ha rätt så kul där hon sprang runt och kommenterade alla unika utstyrslar... och människor.
Vi fikade på Nova (tror jag stället hette) i Gamla stan, mysigt. Inte jättebilligt men gott. Absolut godaste äpplepajen jag ätit, i alla fall efter att jag pillat bort russinen vilka jag inte anser hör hemma i en paj av något slag. Provade på att dricka varm VIT choklad, toppad med grädde och kanel. Godkänd.
Tråkigt att vi missade julmarknaden, det var ju meningen att vi skulle gått på den. Men vi får väl ta det nästa gång istället. Vi hade trevligt! Men man behöver nog mer än ett par timmar på sig om man ska hinna med allt.

Uppdatering:

Det började snöa framåt kvällen! Årets första snö! Ja, i alla fall för mig.


Kommentarer
Postat av: jennifer

russinpaj mums ;). eller inte XD. hade cornflakes i min en gång i norrköping :S

2009-12-13 @ 17:08:05
URL: http://justmejennifer.blogg.se/
Postat av: jennifer

svar : aaah cornflakesXD. Nej så fusk vill med fan :O. måste leta runt i hela lkpg bara för o hitta dricka till nyår med eftersom att min kompis och en annan langare satt inne o ena skulle åka in o grejer -.-

2009-12-13 @ 18:12:11
URL: http://justmejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0