Slowmotion...

Känns som allting går trögt just nu. Även läsandet är lite segt, visade sig vara svårare än jag trodde att hålla sig till en bok åt gången. Hur klarar ni av det egentligen?

 

Men börjar misstänka att jag är otursförföljd... först hade jag ju influensa mm. Nu har en släkting gått bort. Har varit/är en hel del som händer i och med det. Plus att jag varit barnvakt osv. Lite stressigt och segt på samma gång just nu, om ni förstår vad jag menar.

 

Angående läsning och nyårslöften, ha tålamod med mig. Är på g!


Kommentarer
Postat av: Angelika V

Vissa perioder går man i back bara, är nog bara kroppens sätt att återhänta sig ibland :)



Jadu, jag kan inte heller läsa bara en bok åt gången, så kan inte svara på det ;)

2009-01-26 @ 12:13:13
URL: http://mrsewenson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0