Fantasyklubben - juni 09

Då har nästa bok från min bokklubb dykt upp! Måste se till att införskaffa del två i den här serien (som jag läser enbart som inbundna) så att jag kan fortsätta läsa...

Statyns hemlighet av Terry Goodkind
nittonde delen i Sanningens svärd.
Rickard och hans följeslagare är på väg till Bandakar för att hjälpa landet bekämpa Imperiordens invasion.
Rickard plågas dock av en svår huvudvärk, men den orsakas inte av gift som Owen lurade i honom, utan av att hans unika gåva börjar svika honom.
För att komma tillrätta med problemet måste Rickard få hjälp av en trollkarl, men det får vänta tills han har hjälpt Owen och hans folk och tills han har fått botemedlet mot giftet.
Det finns nämligen ett problem - motgiftet förvaras i tre flaskor som gömts på olika ställen i Bandakar och för att bli återställd måste han dricka innehållet i dem alla.
Nu måste de göra allt de kan för att hitta dessa platser innan Rickards krafter för alltid är förlorade.

Kommentarer
Postat av: Sanca

Om du inte har läst Isfolket bör du gör det next!! Sjukt bra. Har för mig det var Fantasyklubben jag fick dem av också!

2009-06-26 @ 12:08:18
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Snöfrid

Sanca: Har funderat lite av och an om jag borde läsa den serien. Får se hur jag gör med det, men tack för tipset iaf. :)

2009-06-26 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0