Sommartider hej hej!

Vet att jag har varit lite seg nu på sistone. Ber så mycket om ursäkt.
Jag har dock mina två sista prov nu på fredag så efter det är förhoppningsvis allt klart och jag kan slappna av under sommaren! Får hoppas jag inte måste komplettera något eller så...

Jag har läst ut boken Punkindustriell hårdrockare med attityd (som börjar bli väldigt jobbigt att säga högt) och Knappt lovlig, dess två kommer det dyka upp recensioner på inom en snar framtid!
Håller även på i Locke Lamoras lögner. Har bara lite svårt att läsa en bok i taget.

I sommar blir det nog till att åka uppåt landet en sväng, kanske se fjordarna i Norge. Husvagn blir det då. Blir till att bestämma böcker att ta med senare... Ser jag en mysig bokhandel eller liknande finns ju även risken att jag kommer hem med fler böcker än jag tog med mig.
Ska ni göra något speciellt nu i sommar? Kanske resa någonstans med familj/vänner?

Kommentarer
Postat av: boksnoken

Låter mysigt att åka iväg med husvagn.

Jag tar maken och ungarna och åker hem till Finland några veckor under semestern :-). Där ska jag umgås med vänner, slappa, shoppa, äta gott och bara njuta :-).

2009-06-02 @ 21:15:58
URL: http://boksnoken.wordpress.com
Postat av: Catrin

Tja syster! Avis på att ni åker upp till Norge. En annan måste fixa med bilen, gick igenom bes idag men är en del rost o så tappa vi halva avg.syst. idag..:P Ev flytt den 1 juli o så ska vi juh få hem Candy oxå så hon lär ta möe tid. Kramar

2009-06-03 @ 19:18:35
Postat av: Snöfrid

Boksnoken: Ja, husvagn är faktiskt ganska så mysigt. Även om det blir lite tjabbel ibland pga. det trånga utrymmet osv. Men det går att stå ut med :P

Det låter oxå mysigt att åka till Finland och att kunna säga att du åker hem på semester är rätt roligt. ^^ Hoppas ni får det trevligt.



Catrin: Haha, du avis? Du är ju i dalarna nästan varje dag... Fusk! :P

Säger ju att du bara skaffar skrothögar, klart de går sönder x.x Tråkigt med Candy förresten.

Kram**

2009-06-06 @ 14:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0