Träning ger färdighet?

Som jag skrivit tidigare om här så har jag börjat träna.

Men kan ni hjälpa mig med tips på fler sätt att träna magen på förutom situps? Skulle vara roligt med lite omväxling.

För övrigt går det bra. Jag går mina promenader och gör min styrketräning. Har t.o.m. börjat jogga lite! Fast bara en gång i veckan än så länge, vill ju inte köra för hårt. Tänkte att nästa månad kanske jag kan försöka med två gånger i veckan.

Var verkligen ansträngande att jogga. Jag har inte gjort det på flera år för att vara ärlig. Första gången kom jag inte alls långt innan jag blev tvungen att stanna, kändes väldigt pinsamt. Men jag bet ihop och nu ökar sträckan för varje gång... även om den fortfarande är ganska kort.

Men som sagt, om ni har tips så blir jag jätteglad!

Jag har tillgång till ett par inlines (har åkt i flera år, inget stapplande här alltså), ett par hantlar och en spinningcykel.


Kommentarer
Postat av: boksnoken

Vad duktig du är! Jag brukar gå ut och promenera men skulle inte komma på tanken att jogga... pust, så jobbigt!

2009-03-22 @ 17:09:29
URL: http://boksnoken.wordpress.com
Postat av: Snöfrid

boksnoken: Tack ^^ Jo, jogga visade sig vara jobbigare än jag trodde om jag ska vara ärlig. Men ska inte ge upp iaf ;P

2009-03-22 @ 17:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0