Tredje Pocket&Trix!

Vilken uppiggande överraskning jag hittade i brevlådan i fredags när jag kom hem efter att ha suttit och skrivit prov!


Mitt tredje paket låg där och väntade på mig!
Fick boken Hans majestäts drake, har varit nyfiken på den ett tag nu så det ska bli spännande att faktiskt läsa den.
Sen var det en massa smaskigt godis dessutom. PEZ-figuren William Turner med tillhörande godis, en kexchoklad, två pingvinstänger (jordgubb och mango), tre nöt-crème som är så otroligt gott och ett paket tuggummi (stimorol strawberry-lime, min favorit faktiskt).

Tack för de jättefina paketen!!
Vem du nu må vara..?

Kommentarer
Postat av: Hemlig bokvän

Du vill inte våga dig på en gissning? ;)



Ledtrådar: jag har själv läst alla tre böcker jag skickat till dig och gillar alltså skräck, fantasy och även science fiction, men jag läser också pinsamt mycket deckare... särskilt gamla pusseldeckare som Maria Lang och Agatha Christie. Jag bor långt norrut och min blogg fyller två år om några månader!



Kul att jag lyckades pricka in tuggummismaken, det fanns ju ett par stycken i hyllan - nötcreme var dessutom mitt favoritgodis när jag var liten och jag gillar det fortfarande väldigt mycket. =)

2009-05-18 @ 18:59:22
Postat av: Hemlig bokvän

Du vill inte våga dig på en gissning? ;)



Ledtrådar: jag har själv läst alla tre böcker jag skickat till dig och gillar alltså skräck, fantasy och även science fiction, men jag läser också pinsamt mycket deckare... särskilt gamla pusseldeckare som Maria Lang och Agatha Christie. Jag bor långt norrut och min blogg fyller två år om några månader!



Kul att jag lyckades pricka in tuggummismaken, det fanns ju ett par stycken i hyllan - nötcreme var dessutom mitt favoritgodis när jag var liten och jag gillar det fortfarande väldigt mycket. =)

2009-05-18 @ 19:02:15
Postat av: Hemlig bokvän

Äsch då, dubbelpost.

2009-05-18 @ 19:05:12
Postat av: Maria

Trevligt paket. :)

2009-06-06 @ 23:47:16
URL: http://www.vildvittra.se/bokblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0