La Musica!

Jag berättar ju inte särskilt mycket om mig själv här på bloggen. Vill gärna upprätthålla en viss anonymitet här i cyberspace. Men tänkte ändå att ni skulle få "veta" lite mera om lilla mig och eftersom en persons musiksmak (precis som boksmak) kan säga en hel del om personen i fråga så är här fyra exempel på vad jag gillar att lyssna på. Dock är det här bara fyra olika band, om jag rabblade alla grupper som jag gillar så skulle inlägget bli hur långt som helst. Min smak är ganska splittrad, men de här är några av mina favoriter (i alla fall för tillfället).
Lyssna och njut ;)







HIM - Funeral of Hearts
Denna hade inbäddad länk inaktiverad, hoppas det går bra med direktlänk till videon istället.


Kommentarer
Postat av: boksnoken

Dead by April är bra promenadmusik, tycker jag!

2009-11-11 @ 20:56:35
URL: http://boksnoken.wordpress.com
Postat av: Hellre barfota än boklös

Åh! Jag älskar HIM! Längtar halvt ihjäl mig efter deras nästa skiva och är ibland lite smått besatt av Ville Valo. s Denna "tystnad" innan nästa album släpps ger mig svår abstinens...



Dead by April brukar sonen lyssna på och de verkar helt okej. Har dock inte lyssnat på dom i någon större utsträckning mer än när min son spelar dom.

2009-11-12 @ 08:17:55
URL: http://hellrebarfotaanboklos.blogspot.com/
Postat av: AF

låter som en mycket bra idé. det svåra ligger dock i att hitta en lugn plats häromkring.. :)

2009-11-12 @ 15:25:59
URL: http://actingfoolish.blogspot.com
Postat av: Sanne Linnéa

Älskar musik!

- det är tur att det finns så mycket olika :)

2009-11-15 @ 12:21:33
URL: http://sannelinnea.bloggplatsen.se
Postat av: Snöfrid

boksnoken: Promenadmusik? Då ska jag lägga in de i min mp3 nästa gång jag går ut ;)



Hellre barfota än boklös: Ja, visst är HIM helt underbara! Deras låtar är så vackra, precis som Ville själv ^^



Sanne: Ja, verkligen :)

2009-11-16 @ 14:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0