Lite smått och gott

Jag har nu rensat min digitalkamera och bestämde mig för att inviga nästa mängd med foton med en bild på lite smått och gott som jag införskaffat på sista tiden. Vem vet, kanske kan min hemliga boktomte ha nytta av detta sen? :)



Här är vad ni ser på bilden;
Två slipsar - svart/rosa och svart/lila
Sminkväska - Green Day-tryck
Två par mysstrumpor att gå i inne på vintern - lila med söta figurer
Ljusstake för värmeljus - silver
Svart ros
Bokmärke - pandor
Kortlek - bilder från anime Gravitation
Två nyckelringar - ett mysdjur och en med figurer från Gravitation
Två sudd - en hamster och creps

Kortleken, den ena nyckelringen (Gravitation) samt sudden är inköpta från sfbok.se
Ganska luddigt och gulligt? Rosen fick representera min svarta sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0