Ominstallation...

För ett tag tillbaka så pratade jag om att ändra layouten på bloggen. Men som ni ser har det inte hänt något än.
Anledningen till detta är inte att jag gett upp idén, nej tvärtom! Det ska bli en annan layout och jag har bestämt mig för nästan hur varenda detalj ska se ut.
Dock har jag ett annat litet problem som gör att det kommer dröja ytterligare innan det går från idé till verklighet. Senast jag installerade om min dator så avinstallerade jag både Photoshop och Dreamweaver. Sen har det inte blivit av att installera de igen... men så fort jag har tid så ska de återigen installeras och bloggen få sin nya, mörka (med ett stänk av... nej, jag tänker nog inte avslöja för mycket) design. ;)

Kommentarer
Postat av: Angelika V

Det blir säkert jättebra!

2009-11-11 @ 12:37:35
URL: http://mrsewenson.blogspot.com
Postat av: Snöfrid

Angelika: Jo, jag hoppas det :)

2009-11-16 @ 14:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0