Vill-läsa-lista

Jag har gått runt ett tag med en del böcker i huvudet som jag vill läsa. Men kanske vore det bättre att skriva ner de istället? Det börjar faktiskt bli svårt att hålla kvar alla titlar i minnet.
På grund av detta och för skojs skull så kommer här en liten version av min vill-läsa-lista. Helt utan inbördes ordning bör tilläggas.

P.S. Jag älskar dig!
– Cecilia Ahern
Innan jag dör – Jenny Downham
Marilyn Manson: den långa vägen ut ur Helvetet – Marilyn Manson
Tidväktaren – Jeanetta Winterson
Bläckhjärta – Cornelia Funke
Halfway to the Grave – Jeanine Frost


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, Jeanette Winterson! Henne gillar jag. Fast hon har skrivit många bättre saker än Tidväktaren, tycker jag.

2009-11-09 @ 23:10:58
URL: http://www.unt.se/bokbloggen
Postat av: Snöfrid

Maria: Jag har hört hennes namn ett par ggr och blev nyfiken när jag snubblade över den boktiteln. Men om du känner till några andra titlar med henne så blir jag glad för tips :)

2009-11-10 @ 13:23:24
Postat av: Maria

Fyrväktaren och Tyngd är nog mina favoriter. :)

2009-11-10 @ 21:57:39
URL: http://www.unt.se/bokbloggen
Postat av: Maria Torshall-Ayris

Hejsan,



Jag jobbar med en del böcker som du kanske vill läsa och kanske vill recensera? Om så - mejla mig. Känns efter att ha läst på din blogg som om jag har en del kommande som du kan gilla!

/Maria

2009-11-13 @ 12:25:46
URL: http://formapg.se
Postat av: Snöfrid

Maria: Noterat! Ska genast kolla upp de :)

2009-11-16 @ 14:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0