Böcker bortskänkes!

 

Har rensat mina bokhyllor och dessa böcker skänker jag bort. Det är gamla fantasyklassiker för yngre läsare.

Författare: Alexander Lloyd

Disney gjorde en filmatisering av en eller två av böckerna - Taran och den magiska kitteln.

 

Serien Prydainkrönikorna, vilken innefattar böckerna;

De trennes bok (saknas)

Den svarta kitteln

Llyrs slott

Taran, Vandraren

Storkonungen

Hittebarnet (saknas)

 

Samt Västmarkstriologin;

Tiggardrottningen (saknas)

Väster om Friheten

Tornfalken

 

Om någon är intresserad så lämna en kommentar eller skicka ett mail [email protected]

Jag skänker bort alla böckerna mot att mottagaren står för frakten. Som sagt så saknar jag tre av böckerna, dessa blir ni tvungna att skaffa på annat håll (om ni inte redan har dem).


Kommentarer
Postat av: Lotta Fröjd

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! ♥



Kram



2009-10-21 @ 00:21:20
URL: http://deliquate.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!



Jag vet att det är en longshot men tänkte bara kolla om böckerna finns kvar eller någon av dem och vad det isåfall kan kosta att skicka iväg dem?



mvh

Jenny

2011-03-05 @ 00:38:40
URL: http://jennymoon.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0