Paket 3.1

Detta anlände faktiskt i början av veckan, jag har bara inte hunnit fixa blogga om det förrän nu.



Blev ganska förvånad när jag öppnade brevlådan och fann paketet med ordet "prassel" skrivet på. Redan?! tänkte jag medan jag stirrade på det.
Fick lite problem när jag skulle plocka upp det dock... det kröp nämligen en spindel på det och när man har fobi för de små krypen så är det inte världens lättaste att gå i närheten av de, än mindre försöka flytta på de. Men jag ville ha mitt paket så jag (bokstavligt talat, fast utan att skada paketet) slog bort spindeln och skyndade sen in i säkerhet.
I paketet fann jag en pocket med titeln Illusionisten av John Fowles. Vilken enorm bok! Har ärligt aldrig hört talas om den, men efter att ha läst baksidetexten så är jag väldigt nyfiken på den.
Där låg också en påse bönor i en massa olika lustiga smaker. Fick en känsla av att paketet är skickat av en kompis till Harry Potter... har inte vågat smakat bönorna än, men jag ska göra det lite försiktigt sen. Utan fusklapp!
Fick även ett bokmärke med en liten hälsning på.

Tack för det fina (och tidiga) paketet hemliga bokvän! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket bra paket! Jelly Beans är perfekt läsgodis, och gott!! =)



Det är så kul att se vad folk får i sina paket, i väntan på mitt eget (^_^)

2009-09-03 @ 14:15:02
URL: http://boktrad.blogspot.com
Postat av: Hemliga pocket och prasselvännen

hej, vad kul att du verkade gilla det. Boken kan vara lite seg i början men ge inte upp!!!

2009-09-03 @ 14:27:39
Postat av: Snöfrid

Emma: Visst är det, jag brukar sitta och speja lite jag med. ^^



Hemliga: Tack för varningen ;) lovar att inte ge upp.

2009-09-03 @ 14:43:55
Postat av: Illusionernas Blogg

Illusionisten är jättebra! Du kommer gilla den, den är klurig, spännande, smart och lite sexig också.

2009-09-07 @ 18:27:37
URL: http://www.illusionernasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0