Ren tillfällighet eller...

Ja, man börjar ju undra. När jag på skoj tittar igenom bokhyllor, bokhögar osv. och finner att en stor del av min favoritlitteratur råkar ha tre saker gemensamt.
POCKET
ENGELSKA
VAMPYRER/VARULVAR/VARDRAKAR/MAGI

Kan det verkligen vara en ren tillfällighet eller är det så att jag, helt undermedvetet, föredrar dessa tre egenskaper hos en bok?
Det tåls att fundera lite på. Tills vidare ska jag fortsätta läsa... Glass Houses av Rachel Caine. Och ja, det är en pocketengelska som handlar om vampyrer.

Uppdatering:
Om ni förresten tittar till vänster i menyn, så hittar ni två citat (som jag tycker väldigt mycket om) från två olika böcker... och tja, jag behöver väl knappast förklara mig mer?

Kommentarer
Postat av: c@ttis

Nu har jag uppdaterat min blogg med bla bokförslag. Kram

2009-09-11 @ 17:25:12
Postat av: Snöfrid

c@ttis: Wie, ska kolla in den! ^^

2009-09-14 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0