Hon lever!!

Ursäkta så hemskt mycket för min frånvaro! Det visade sig att universitetsstudier tar upp mer tid än jag trodde. Dessutom har det varit så mycket annat just nu så bloggen har helt enkelt fått vänta.

Men jag har läst och det kommer recensioner. Böcker bär jag med mig överallt.


För min kära kusins skull lägger jag upp denna länk, rösta nu! ;) Det har absolut inget med litteratur att göra. Men lite variation har ingen dött av! (Vad jag vet om...)

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentarer
Postat av: Angelika V

Nästan lite tur enligt mig att du inte har hunnit skriva så mycket på sistone :P Jag har nämligen varit utan internet i ett par veckor och har redan en massa att läsa ikapp på andra sidor!

Hoppas det går bra med studierna!

2010-05-02 @ 15:50:24
URL: http://tikablogg.wordpress.com/
Postat av: Snöfrid

Angelika: Haha, ja det var ju tur då ^^

Jodå, studierna går bra. Tack. Har precis skickat in en hemtenta - snart klar med kursen!

2010-05-18 @ 12:04:09
URL: http://fantasy03.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0