Återuppstånden

Det tog ett litet tag, men nu är jag tillbaka på riktigt!
Underbart att vara här i bokbloggarnas värld igen. Hur har jag klarat mig utan er alla så länge?!

Än så länge har bara en bokrecension postats, men sammanlagt har det ändå blivit sex nya inlägg. På tre dagar. Och många mer ska det bli!
Har även rensat lite bland mina länkar och gjort om menyn en aning. Kände att det behövdes.
Går i tankar om att ändra designen på bloggen helt, men det är fortfarande bara i idéstadiet. I vår kanske? Vi får se...

Kommentarer
Postat av: Angelika V

Roligt att ha dig tillbaka!

Ja, mig kliar det i fingrarna på vad gäller layouten på mina bloggar lite väl ofta, men nu har jag varit nöjd ovanligt länge ;-)

2010-12-20 @ 23:29:26
URL: http://tikablogg.wordpress.com/
Postat av: Eli

Kul att du är tillbaka!

2010-12-21 @ 09:07:24
URL: http://elilaserochskriver.wordpre
Postat av: Snöfrid

Angelika: Tack! Haha ja, det är svårt att bli helt nöjd. Alltid nåt nytt som man vill testa tycks det. Din nuvarande layout är superfin (precis som dina tidigare) :)



Eli: Tack, trevligt att höra!

2010-12-23 @ 21:16:18
Postat av: Boktokig

Välkommen tillbaka!!!



Det lät vettigt set där om recensera ej utlästa böcker!!!



Hoppas du får läsa mycket! God jul! :)

2010-12-25 @ 21:47:13
URL: http://Boktokig.blogspot.com
Postat av: Snöfrid

Boktokig: Tack så mycket!! :)

2010-12-29 @ 22:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0