Klappar, klappar, juliga klappar...

Stresshandlat julklappar idag! Normalt brukar jag försöka vara klar med alla julklappar någon vecka innan julafton, men detta år hann jag inte det. Första (och absolut sista!) året jag letar julklappar den 23 december... stressigt och frustrerande. Jag och stress är ingen vidare kombination.
Nu är dock alla klappar inslagna.

Imorgon är det äntligen julafton! Den ska firas hemma hos bror min. Kommer säkert bli både trevligt och mysigt, men bokmal som jag är så tar jag nog med en bok. ;) Kan ju inte begära att jag ska vara social hela dagen! Haha
Boken som följer med blir Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter av Jonas Gardell - har läst ca en tredjedel än så länge och jag gillar vad jag läst hittills.


Läser ni något under julafton eller är denna dagen helt tillägnad släkt och vänner?

Kommentarer
Postat av: Emma (Boktradition)

Usch, det där sista-minuten handlandet av julklappar är verkligen ingen höjdare, hade med någon kvar sista veckan där jag inte lyckats klura ut än vad jag skulle ge



Läser nästan alltid framför Kalle Anka, som måste ses varje jul men som inger står ut med att titta på längre. Alla sitter med något, bok, korsord eller tv-spel.. :)

2010-12-28 @ 14:19:48
URL: http://boktrad.blogspot.com/
Postat av: Snöfrid

Emma: Nej, det känns inte roligt att handla längre då. Nästa jul blir det till att ha alla klappar klara minst en vecka innan tycker jag.

Själv gillar jag fortfarande att titta på Kalle Anka, men jag förstår vad du menar. :) Men tv-spel under tiden måste väl ändå vara svårt..?

2010-12-29 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0