Bokreans första - paket från adlibris

Idag har jag varit på posten och hämtat ut mitt paket från adlibris.com med böckerna jag förbeställde till bokrean!
Det dök upp tidigare än jag trodde. Men det är alltid trevligt med lite ny litteratur. ^^

Paketet innehöll följande litterära verk:
Saga lär sig japanska - Carin Balfe Arbman
Alvin eldpojken - Stina Engelbrecht & Peter Bergting
Ibland bara måste man - David Levithan
Vad är så skört att det bryts om du säger dess namn? - Bjørn Sortland
En olustig början - Lemony Snicket

Plus två titlar som ska bli presenter, därför hålls de hemliga.

Kommentarer
Postat av: boksnoken

Jag väntar också paket :-).

2010-02-25 @ 21:27:03
URL: http://boksnoken.wordpress.com
Postat av: Snöfrid

Boksnoken: Kul, kul! Alltid trevligt att gå och vänta på ett paket med böcker, dock blir jag ofta så otålig :P

Men ska bli roligt att läsa vad paketet innehåller sen!

2010-02-27 @ 18:16:25
URL: http://fantasy03.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0