Bokreans fjärde & femte - paket & presentkort

Har ju helt glömt bort att tala om de (troligen) sista inhandlade titlarna från årets bokrea.
Först dök det upp ytterligare ett paket här hemma, morsan påstår att det känns som om jag får paket vareviga dag från alla håll just nu. Det tycker jag är till att överdriva en aning dock! Kunde alltid vara värre.

Detta paket kom i alla fall från Science Fiction Bokhandeln och innehöll en härlig mängd manga;
Gravitation - Maki Murakami (volym 1 till 5)
Dragonball evolution - Stacia Deutsch & Rhody Cohon (bygger på filmen från 2009)


Sedan var jag på Bokia häromdagen. Var ju tvungen att utnyttja mitt presentkort. Fast det var verkligen inte många titlar som var särskilt intressanta, i alla fall inte inom rean. De flesta äger jag redan. Men så fick jag syn på en bok, halvt gömd. Bara två exemplar kvar och nedsatt till 99 kr. Denna norpade jag direkt!

Trollkarlarnas hemliga pakt - Diana Wynne Jones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0