Allmänt babbel

Nejdå, jag har inte blivit inaktiv igen! Är fortfarande här.

Det har drällt ner ett gäng recensionsex. i min brevlåda så jag försöker läsa så mycket jag hinner och orkar med. Recensioner är på gång.

Sen studerar jag dessutom på universitetet - det tar faktiskt en del av min tid också, tro det eller ej! ;)

Resten av min fritid ägnas åt idoldyrkan av en viss glammig rockgud... men jag har lovat att inte göra om bloggen till en musikblogg så det ska jag försöka hålla utanför. Musik är annars en enorm del av mitt liv (nästan större bokläsandet skulle jag vilja påstå) och det ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Älskar att ägna tid åt allt som har med musik att göra, från att bara lyssna på en skiva till att spela nåt själv.

Den här veckan har jag en del att pyssla med. Jag har tider som ska passas, en uppsats sen en tidigare kurs som måste bli klar och inlämnad, min födelsedag är på torsdag(!) och i helgen kommer det troligen gäster. Men nästa vecka lovar jag att få upp ett par recensioner!

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: jaaah :(. Neeh asså den är väl kanske 2 månader gammal eller något sånt. Min kompis gjorde headern och designen haha ;) <3

2010-10-19 @ 16:26:35
URL: http://justmejennifer.blogg.se/
Postat av: Amelie

Grattis i förskott! :)

Längtar tills du lägger upp recensionerna :)

2010-10-19 @ 16:48:46
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

Amelie: Tack! :) Så trevligt, ska se till att få några skrivna nu i helgen/början av nästa vecka.

2010-10-22 @ 15:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0