Bokrean VT11

Då var vårens bokrea här igen! Fast vår och vår... det är fortfarande kallt och vitt utanför mitt fönster så det känns lite fel att kalla det något annat än vinter. Men bokrean låter sig i alla fall inte hindras av detta.
Tog just en titt i Science Fiction Bokhandelns reakatalog och oj, vad många fantasy som jag ville ha! Men det här årets bokrea blir det tyvärr inga nya titlar för lilla mig. Min ekonomi ligger närmast på minus för tillfället. Inköpande av litteratur får helt enkelt vänta. Suck. Det är inte lätt att vara fattig student. Är i full gång att leta extrajobb just nu. Jag behöver ett jobb! Med lön!!

Det är lite typiskt att så många titlar som jag faktiskt vill läsa ska reas ut just som jag inte har råd att köpa de.

Blir det något inhandlat på bokrean för er andra? Kanske ni redan skickat iväg ett par beställningar?!

Kommentarer
Postat av: Angelika V

Ja, så brukar det vara på bokrean för min del, detta år kostade jag dock på mig två böcker, fast jag egentligen inte borde ... men det blev ju inga förra året, och nu har jag vart sjuk, så jag tyckte jag kunde ge mig mig en liten bokformad present :-)

2011-02-24 @ 21:21:55
URL: http://vittrantika.wordpress.com/
Postat av: Deliquate

Hoho, ja här shoppades det för fullt med pengar jag egentligen inte har :P



Både på nätet och i bokhandeln i centrum - var så svårt att motstå...



Fast nu blir det svåra tider då min datorn batteri sjunger på sista refrängen och gör hela datorn knäpp så det måste bytas ut och ett nytt kostar 800 kr... synd att datorns garanti gick ut förra året :(



Ska slänga upp bilder och lite annat på bokreaböckerna på bokbloggen (http://bok.thefrojd.com) samt min vanliga så fort jag orkar - lider just nu av sömnbrist och sover knappt något alls längre, bortsett från när min polare är här... då ligger och och sover som en bebis bredvid honom i soffan 8-) Dags för mig att försöka sova lite nu.



En bra sida för en fattig student är bland annat den här : http://gratisappssmssamlarkampanjer.bloggo.nu

Jag hämtar ut gratis saker hela tiden. Idag hämtade jag en korv, gröt, loka vatten samt kexchoklad helt gratis på pressbyrån... tack vare facebook samt även min iphone app, men ändå. Gratis är gott! :P



Fan vad kallt det är förresten... när kommer våren så att jag kan skicka mitt vårkort ;)



Kraaam

2011-02-25 @ 08:44:11
URL: http://www.deliquate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0