Behöver en större brevlåda...

Min första tanke: Hur fick brevbäraren ner det där?!

Det var inget litet paket som väntade i brevlådan imorse. Men med sinande studier - vårterminen leder ju mot sitt slut - så börjar jag få en hel del tid över och det är trevligt att kunna fylla den med något. I detta fall, alldeles färsk litteratur!



Jag skar mig på lillfingret när jag öppnade paketet (ivrig? nejdå, inte alls), men det var det värt.

Förvriden av Frida Edman
Vägen till Umbria (del 1) av Jan-Erik Ullström

Fick även lite annat smått o gott, som ni kan se på bilden ovan. Det här blir första gången jag läser något utgivet av detta förlag så det är kul! Blir säkert inte sista heller för efter att ha luskat runt lite på deras hemsida upptäcker jag att där finns många böcker i min smak.

Tack så hemskt mycket, Mörkersdottir förlag!

Kommentarer
Postat av: Angelika "Tika"

Det förlaget har jag aldrig hört talas om, får ta och kolla in den sidan! Ser ut att vara väldigt spännande läsning :-)

2011-05-23 @ 12:12:21
URL: http://angelikaewenson.wordpress.com
Postat av: Jan-Erik Ullström

Lycka till. Hör av dig om du går vilse i Umbria. Jag har hört att stigarna är lika vindlande som vyerna är andetömmande ;) / Jan-E

2011-07-05 @ 21:51:58
URL: http://vidcirkelnsslut.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0