Läsmarathon

Tack vare Bara en sida till så hittade jag ett Läsmarathon. Visst låter det spännande? Jag var lite osäker först, att läsa under press är verkligen inte min grej, men efter att ha läst på så kunde jag ändå inte låta bli att anmäla mig. Lät ju faktiskt otroligt roligt! Länk till läsmarathonet hittas här.

Once Upon a Read-a-Thon

Mitt mål kommer vara att under dessa tre dagar läsa sammanlagt sex böcker. Tre på engelska, tre på svenska.


Klicka på bilden för större storlek

Böckerna jag valt:
Coraline av Neil Gaiman
Dragonball Evolution av Stacia Deutsch & Rhody Cohon
Vampyrens huggtand av Tommy Donbavand
Vampyrfesten av Benni Bødker
Vättar i väggen av Tony DiTerlizzi & Holly Black
Odd and the Frost Giants av Neil Gaiman


Read the post in English here...

Kommentarer
Postat av: Angelika

Spännande :-) Fast jag får nog skippa det, tror inte jag skulle kunna ta mig tiden, tyvärr. Lycka till!

2011-07-12 @ 09:25:09
URL: http://angelikaewenson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0