Post-nöjen

Jag har ju helt glömt bort!

Tack så hemskt mycket Annelie för nyckelbandet! Det låg och väntade på mig när jag kom hem :)

En annan sak som dök upp var en tidning (direktimport från Japan) som jag vunnit på Science Fiction Bokhandelns hemsida. Jippi!

Har dessutom fått nästa bok från fantasyklubben, inlägg om den dyker snart upp. Det kommer se ut som alla de andra med titel, författare och baksidetext. ^^

Tack till er som välkomnade mig hem i det förra inlägget här under. Ja, jag har haft en bra semester med tanke på omständigheterna (ska göra ett inlägg om det framöver ;)). Håller just nu på att rensa igenom mitt rum, vilket jag kan lova er inte är världens lättaste uppgift. Tänk er att ha nästan dubbelt så mycket saker i ett rum än vad det egentligen går in och inte vilja skiljas från något annat än två tröjor, en sidenros och två snäckor... *suck*

Uppdatering:
Var och såg Harry Potter häromdagen, jättebra! Trots deras små ändringar i förhållande till boken.
Jag har ju så klart läst under semestern och bokrecensioner kommer! Jag har åtminstone fyra böcker att recensera.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Var så god. :)

2009-08-06 @ 22:30:48
URL: http://stundpajorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0