Enkätdags!

Vad är bäst efter att ha legat sjuk? Jo, självklart att få skriva om böcker!
Hittade denna lilla enkät hos Amelie


Som läsare är jag: Lite långsam, men djupt engagerad och slukar varje ord

Som bloggare är jag: Skiftande och personlig

Senast lästa bok: Mystiska Milla och sjustjärnan av Unni Lindell & Fredrik Skavlan

Senast köpta bok/böcker: Bakbok med Aftonbladet

Favoritdeckarförfattare:
Alexander McCall Smith, läser annars inte deckare

Läser allt av: J.K. Rowling är den enda jag kan komma på just nu

Jag läser helst inte (genre/författare): Deckare, rena faktaböcker och chick-lit... Franz Kafka och P.C. Jersild

Vid hyllan för fackböcker letar jag: troligen inte efter något, har bara varit vid den hyllan en gång och det visade sig vara fel...

Förutom svenska läser jag gärna: Engelska (danska, norska och tyska ibland)

Högst upp i min att-läsa-hög just nu ligger: Att läsa klart Tamsin nu när jag är frisk och blivit av med huvudvärken

Högst upp på min bok-önskelista just nu står: Jag vet faktiskt inte

När jag går på antikvariat letar jag: efter allt möjligt, brukar titta igenom allt för att se vad jag hittar



Nu ska här läsas, läsas och LÄSAS!

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: okej men inte säkert att det blir torsdag juuhXD. kan bli vilken dag som hellst:)

2010-02-20 @ 23:27:28
URL: http://justmejennifer.blogg.se/
Postat av: jennifer

joo det kan komma så mkt snö att vi blir helt insnöade :O. typ vägarna slutar att plogas vilket dom nästan har och sen kommer vi inte utanför dörrarna för att det är täckt med snö :'(. sen får vi bygga våra egna underjordiska gångar under snön :O.

2010-02-21 @ 16:34:11
URL: http://justmejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0