Att gräva till Amerika

Jag läser, suckar, ger upp, försöker igen och tvingar mig vidare blad för blad. Jag har gett mig tusan på att ta mig igenom Digging to America, men kan verkligen inte påstå att jag gillar boken. Den är inte dålig. Nejdå, den är ganska lättsam med inga direkt svåra ord eller uttryck. Men den är ju bara så tråkig!
När jag först började läsa boken tyckte jag att den verkade lite småintressant och jag hade även hört en del positivt om den. Därför ska jag ge den en chans till. Kanske tillhör den de segstartade böckernas klubb. Men snart ger jag upp...

Någon som läst boken?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej, kom mitt julkort fram?

Kram

2011-12-31 @ 06:56:38
URL: http://bok.deliquate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0