Udda litteratur



Jag vill läsa den boken! Jag vill, jag vill, jag vill!
Har grämt mig så för att jag inte köpte den medan jag hade pengar. Så nu har jag då råd att köpa den ... men så är den tillfälligt slut hos adlibris (varifrån jag främst köper min litteratur). Typiskt.
Men jag ger inte upp så lätt. Trycker bevaka och håller tummarna för att de snart har den i lager igen.

"Lelle älskar kvinnor. Hon har dem lite som andra har choklad som något gott att njuta av när andan faller på."
Men erkänn att bara dessa två meningar får er att vilja läsa boken?!
Kom igen adlibris, skicka ett litet bekräftelsemail till mig att boken finns inne för beställning igen. Snälla.

För er nyfikna små som inte redan äger/läst detta verk (eller om ni har det men fortfarande är nyfikna) så kommer här ett par länkar:
boken Udda hos Piratförlaget
boken Udda hos adlibris
och så självklart, författarinnans egna sida Sara Lövestams blogg

Kommentarer
Postat av: Issa

Hittade just Udda på superrea på cdon häromdagen, kolla där!



http://cdon.se/b%c3%b6cker/l%c3%b6vestam%2c_sara/udda-4189638

2011-05-25 @ 22:58:15
Postat av: Snöfrid

Issa: Tack! :) Dock vill jag ha boken i pocket (jag föredrar det formatet då jag gärna vill kunna ta med mig boken lätt) och den stod som tillfälligt slut även där vad jag kunde se.

2011-05-29 @ 18:26:44
URL: http://fantasy03.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0