In- och utrensning

Tog mig tid häromdagen att rensa lite bland mina böcker och fick ihop ett trettiotal pocket som får gå vidare till någon annan läsare. Det tog emot i början, att plocka bort de stackars försvarslösa böckerna från sina vänner i hyllan, men efteråt måste jag ändå erkänna att det känns bra. De får ett bättre hem hos någon annan.
Nu får jag ju dessutom plats med lite nytt!

Igår hittade jag dessutom en ny bok i brevlådan! Angelologi - änglarnas tecken av Danielle Trussoni. I pocketformat. Jag hade faktiskt ingen aning om att den hade kommit i pocket, men då jag velat läsa den ett tag nu så var det en glad överraskning. Det blir parallelläsning med studierna.

Som nattlektyr läser jag just nu Innan jag dör av Jenny Downham. En försvånansvärt rolig sorglig bok.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Har precis fått Angelogi jag med :-) fick den av svärföräldrarna, men inte läst så många sidor i den än.

Har hört en del gott om den iaf :-)

2011-09-12 @ 18:35:26
URL: http://angelikaewenson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0