En liten uppdatering

Sitter just nu och läser i recensionsexemplaret jag hittade i brevlådan häromdagen - Michelle Paver är tillbaka med en ny serie - samtidigt som A Rocket To The Moon spelar i bakgrunden. Framför mig på köksbordet ligger en annan bok, vars författare är ny för mig, och på nattduksbordet i mitt sovrum ligger Eld av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. Från den senare kan man skymta toppen av ett svart bokmärke...

Blogg.se har förresten gjort en hel del ändringar här på sidan. Jag gillar den nya stilen - finner det bl.a. enklare att posta ett inlägg och läsa nya kommentarer, och jag kan nu svara mer direkt på en kommentar som ni kanske lagt märke till.

Kommentarer
Postat av: Tika Ewenson

Ja, det är smidigt att kunna svara mer direkt på kommentarer, är så på wordpress också :-)

2012-08-20 @ 15:12:10
URL: http://tikansskriverier.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0