Bokrean hos Science Fiction bokhandeln

Satt och bläddrade i Science Fiction bokhandelns reakatalog och det hela slutade med att jag la en beställning på ett par titlar. Plus ett japanskt iwako-sudd, bara för att de är så otroligt gulliga.
 
En av titlarna jag ville ha hann tydligen ta slut innan jag hade tid att lägga beställningen, men så här ser min beställning ut:
Kisses from Hell av Kristin Cast & Alyson Noel
Eternal: More Love Stories With Bite av P.C. Cast
Lenore bok 1 av Roman Dirge
Ormstenens gåta av Jason Goodwin
 
Den sistnämnda är till min käre far.
Jag hade först inte tänkt köpa något på årets bokrea - främst för att jag inte tyckte det var med några intressanta eller spännande titlar i år - men så blev det visst lite smått och gott trots allt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag beställde Kisses from Hell direkt när jag fick mailet från sfbok, men fick ingen hemskickad då den hade tagit slut :( Samma med en annan bok.

Svar: Jo, jag fick ett mail i förrgår där det stod att Kisses from Hell samt More Love Stories With Bite var tillfälligt slut också. Tråkigt när sånt händer :(
Snöfrid

2013-03-03 @ 20:28:26
URL: http://www.deliquate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0