I Mars händer det!

Ja, det är alltså Mars 2012 som man har att se fram emot! I alla fall om man som jag gillar Sara Lövestam och Adam Lambert.

Den 28 mars släpps Sara Lövestams tredje roman, Tillbaka till henne. Jag älskade Udda och I havet finns många stora fiskar har jag valt som årets julläsning. Brukar hävda att jag inte har favoriter, men Sara Lövestam vill jag ändå påstå ligger bland top 3.

För er musikintresserade släpps dessutom Adam Lamberts andra album, Trespassing, den 20 mars. Om ni inte vet vem Adam Lambert är så rekommenderar jag er varmt att lyssna på honom. Den killen har en enorm röst!

Ni kan läsa min recension av Udda här. Samt Sara Lövestams blogg här.
Ni kan även lyssna på Adam Lamberts nya singel, Better Than I Know Myself, här - releasedatum den 20 december (26 december här i Sverige).

Kommentarer
Postat av: Nea

Svar: Torchwood låter spännande. Hade ingen aning om att det var sci-fi, måste kolla in det nu! :D

2011-12-17 @ 22:03:41
URL: http://boknea.blogspot.com
Postat av: Tess

Svar: Precis! Jag tycker att man för små barn kunde ha alla kläder efter storlek istället för att dela in i pojkar och flickor. Centilong ska ju vara centilong oavsett kön.

2011-12-17 @ 22:29:21
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0