Vampyrerna i Morganville


Glashuset av Rachel Caine

Utkommer den 1 augusti

Jag tycker det är så roligt att se när en bok som man läst och gillat blir utgiven här i lilla Sverige. Det ger en sorts känsla av stolthet och glädje.
Risken finns ju dock alltid att översättningen visar sig vara skräp. Men jag hoppas verkligen att de har lyckats bra den här gången för den här boken är värd att läsa. Gillar ni vampyrer och spänning så rekommenderar jag denna bok som innehåller mycket av båda.

Förlaget som ger ut boken på svenska heter Styxx Fantasy. Ett dotterförlag till Kabusa böcker.
Ni kan läsa ett utdrag ur boken här samt, om ni är intresserade, läsa min recension av titeln på engelska här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0