Komiska Tolkien

Ledsen för den fantasilösa rubriken, men jag orkade inte tänka. ^^
Börjar förresten ändra mitt sätt att skriva som ni kanske märker. Vill ha min egen stil, det känns inte bra när jag försöker skriva för "vuxet" om ni fattar.
Men för att komma till saken så har jag precis inhandlat ytterligare en bok. Jippi! Titel och författare kommer här:

Härsken på ringen av Henry N. Beard och Douglas C. Kenney

Har funderat på att köpa den ett tag nu och idag beslöt jag för att göra det. Den verkar väldigt rolig och jag hoppas verkligen att den är det oxå. Skulle vara trist annars.
Men ni får väl se vad jag tycker om den när jag läst den. ;)

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej
Låter som en bra bok.Vad tyckte du om den sista Harry Potter? Jag tyckte att Rowling fick ihop de trätt så bra.
Har Du läst triologin om Den mörka materien? Bärnstenskikaren m fl
:-)

2008-04-10 @ 20:17:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5859
Postat av: Snöfrid

Gunnar:
Har inte läst ut sista Harry Potter än *skäms på mig* men än så länge gillar jag den. :) Det känns som om den har en lite annorlunda klang än de tidigare böckerna, jag kan inte sätta fingret på vad tyvärr, men det gör den bara ännu bättre.
Har tyvärr inte lyckats läsa dem ännu, men ska! Har varit på jakt efter första boken ett tag nu men hittills har jag bara lyckats hitta tvåan och trean, vilket börjar gå mig på nerverna. Men jag såg filmen och den var väldigt bra! Serien har dessutom fått högt betyg av en kompis till mig. ;)

2008-04-11 @ 12:40:45
Postat av: Johan

Jag tyckte att den var rolig i ungefär tio sidor. Sedan tröttnade man, samtidigt som den fortsatte i ungefär samma stil. Jag var minst sagt måttligt imponerad.

//JJ

2008-04-11 @ 14:07:17
URL: http://vetsaga.se
Postat av: Snöfrid

Johan:
Smaken är som baken, delad. (Jag älskar det uttrycket, haha) Nä men, jag tycker den är väldigt bra. Åtminstone så långt som jag har kommit, fast jag hoppades på att Harry skulle ha "mognat" lite måste jag säga. Han är lite seg ibland, om du förstår vad jag menar?

2008-04-12 @ 00:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0