Mhm..?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kände bara för att blogga lite.
Det var världsbokens dag i onsdags, den 23 april. Fast det vet ni nog redan. ^^ Men ni kanske inte vet att jag var i tidning då? I Corren närmare bestämt. Tror det var i a-delen, kommer tyvärr inte ihåg vilken sida. Jag blev intervjuvad om min favoritbok. Har nämt här på bloggen tidigare att jag egentligen inte har någon favoritbok, men eftersom de fråga så snällt så tog en som jag tycker väldigt, väldigt mkt om. Det blev Dhampir skriven av Barb & J.C. Hendee. Blev faktiskt nöjd med mitt svar, även att de kunde skippat bilden...
För övrigt så tänkte jag be er om hjälp. Som ni kan se läser jag just nu i hela 5 st fantasyböcker. Men jag har fått ångest och lyckas inte välja vilken av dem jag ska fortsätta i/läsa ut först, vilket resulterar i att jag inte läser någon. Kan ni hjälpa mig välja? Snälla!

Tack på förhand iaf och om ni skulle råka läsa/har läst min lilla intervju i Corren så är ni välkomna med kommentarer (om ni skulle ha några).


Kommentarer
Postat av: Andre Lindholm

Tjenare, vad roligt att du gillar min blogg :). Jag är också en av dem som vill bege mig till Kyoto, och då just för dess sköna natur och det bevarade arvet som staden faktiskt har, då den inte har tagit skada av allt som hänt genom åren.

Din blogg är intressant också, jag är också en fantasyläsare, även om tiden för att läsa sviker allt mer då jag försöker piffa till min blogg mer och lägger ner väldigt mycket tid på den :). Men tack igen för att du gillade den :).

2008-04-28 @ 16:52:31
URL: http://alindholm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0