Kulturfyran - kärlek

"Originalet" hittar ni här

1. Vilken är din favoritlåt om kärlek?
Absolut ingen aning. Den första kärlekslåten jag hittar är... Girl Next Door.

2. Vilken är den bästa boken om kärlek?
Läser ju inte gärna om kärlek. Några tips på fantasy innehållande kärlek (så kan jag göra ett försök)? Säger Harry Potter under tiden, de innehåller ju faktiskt kärlek.

3. Bästa filmen om kärlek?
Long kiss goodnight ? Annars den där om hon som träffar en fransman (tror jag) som lovar att hjälpa henne ta tillbaka sin kille från nån tjej. Men så faller de två för varandra istället... Han (fransmannen) äger typ en liten vindruveodlingen och han försöker sälja ett halsband eller nåt. Nån som kommer på vad den heter?

4. Minns du din första kyss?
Jag har faktiskt inte gett bort min första kyss än. ;)

Kommentarer
Postat av: c@trin

Den filmen vet jag precis vilken det är: French Kiss med Meg Ryan o Kevin Kline. Kom ut -95, 4 år efter min första kyss! X3

2008-12-04 @ 19:14:10
Postat av: Snöfrid

c@trin: Det var en aning mer än jag ville veta ^^ men tack! Nu ska jag tjata på farsan. ;D

2008-12-04 @ 20:15:00
Postat av: c@trin

hihihi ditt inlägg fick mig juh att tänka efter xD. kram

2008-12-05 @ 00:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0