Kussar och böcker

Var hos kussen igår. Hon fick godiset hon hade beställt från min pandakatalog och jag fick det jag hade beställt från hennes jultidningar. (Självklart betalade vi varann.)

Nu har jag alltså ett par väldigt fina julkort, vilka jag sparar tills nästa jul, samt ett par juliga klistermärken. Förutom dessa hade jag även beställt boken Julgodis skriven av Johanna Westman och en ny spännande ungdomsfantasy, Slaget om Keladon av Philip Caveney. Ska bli spännande att läsa!

Jag hade även med mig kussens julklapp när jag åkte dit och den var snabbt öppnad. När det dessutom gick upp för henne vad den innehöll gick det för fort för att mig att hinna med. I samma ögonblick som jag hörde utropet "Choklad!" så hade hon redan munnen full. *s* Undrar om chokladmonstret har satt i sig båda chokladkakorna än... troligtvis. Hoppas hon la märke till att det faktiskt låg en kortlek i paketet oxå. ^^

Nej, nu ska jag öppna lucka 17 i min chokladkalender. ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta Fröjd

He he, fick ett paket i brevlådan idag - gissa från vem...



Skickade mitt julkort idag så om inte posten klantar till det så ska det komma i morgon eller på fredag. Vet inte om det är lika fint som ditt paket dock. Aja, det kom med en liten present också :P



Kram

2008-12-17 @ 18:42:52
URL: http://deliquate.blogg.se/
Postat av: Mademoiselle J

Mmmm, choklad! Jag måste säga att jag är imponerad av mig själv att jag inte har smaskat i mig hela chokladkalendern än. :P

2008-12-17 @ 23:36:10
URL: http://mademoisellej.wordpress.com
Postat av: Lotta Fröjd

Här kan man se allt det goda:

http://deliquate.blogg.se/2008/december/utkast.html



Jobbigt att man inte kan ändra namn på inläggets adress... :P

2008-12-18 @ 02:18:47
URL: http://deliquate.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

Mademoiselle J: Jo, man får påminna sig själv hela tiden att den faktiskt ska räcka fram till 24.

o(^w^)o

2008-12-18 @ 15:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0